Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Hansen - 25 augusti 2010 21:15

Hejsan. Som ni kanske märkte så blev de inget bloggande igår för att jag satt aldrig vid datan.

Gårdagen: Vaknade 06.45 gick upp och fixade mig sen kl 08.30 drog jag och Monika till Musiken för vi började 08.40 På musiken va de typ bara information typ om målen för åk 7 osv. sen hade vi slöjd och då fick vi välja om vi ville ha sy eller trä och jag valde sy. Och det blev så att alla tjejer har sy och alla killar trä  Sen hade vi idrott och då va de information som vi har annan idrottslärare. Sen slutade vi kl 12.00

Idag: Vaknade jag kl 07.00 då gick jag upp och fixade mig sen drog jag och Monika till skolan kl 07.50 

Bild-gjorde mappar och gick igenom lite grejer inför åk 7

Sv/SO- Pratade,fick böcker och fick skriva en presentation om oss själva

Ty-Fick nya böcker och pratade 

No- fick läxa men den skulle vi göra på lektionen så vi skulle veta hur vi ska göra sen. (NO-nyheter)


Sen slutade vi kl 15.30 då drog jag hem och skulle va hemma själv för jag orkade inte följa med till västerås för jag hade as ont i huvet. så jag la mig på soffan för jag skulle vila men jag somnade ett tag hehe. Sen kollade jag på tv och åt sen vart de datan och för ett tag sen kom mamma,tessan och fanny hem. 

Bloggar mera imrogom. Ställ gärna frågor annars tar jag bort ``fråga mig´´


PUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 23 augusti 2010 19:04

Hejsan nu har skolan börjat vilket betyder att bloggen kommer gå på högvarv med uppdateringar. 

idag ställde jag klockan på 05.30 jag fick damp på mobilen och snoozade *STAVNING*  till kl 06.00 då gick jag upp och fixade mig osv. Idag fick de bli...lacktights,rosa linne och rosa adidaströja. Sen kl 07.30 drog jag och monika till skolan sen va de typ massa information sen slutade vi ca 12.30  då cyklade jag och monika hem sen skulle jag och mamma uträtta ärenden. Sen när vi kom hem så la jag mig på sängen och somnade   sen så när jag vaknade så satt jag mig vid datan och  kollade på tv och har gjort de hela tiden nu.  Men nu ska jag dra för nu ska jag bara kolla på tv bloggar mer imrn  



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 20 augusti 2010 08:50

Ca kl 11.00 så åker jag till grönan med mamma,pappa,tessan och fanny så då får alla smsa fett mkt. Sen kommer jag svara segt när jag kommer fram:D bilder kommer sen  

  

Av Amanda Hansen - 16 augusti 2010 20:34

Hejsan vet att de har varit dåligt med uppdatering men de känns onödigt att skriva när man inte har gjort nå speciellt men ska blogga lite varje dag:D tycker ni kan ställa någon fråga oxå....





PUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 16 augusti 2010 11:48

godmorgon alla bloggläsare. Jag somnade inte förens kl 04.00 inatt och sen ställde jag mitt alarm på 09.00 Jag gick upp ca 11.30 och kommer inte ens ihåg att mitt alarm har ringt  men iaf så gick jag in och duschade då sen satt jag mig här  Nu ska jag väl ta och äta,skriver mer senare




PUUUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 16 augusti 2010 02:55

Hejsan eller ska jag säga godnatt?  Har nyss hjälpt syster med att skaffa en ny blogg här på bloggplatsen. Den vart riktigt bra faktiskt ! Jag tycker ni kan kolla in hennes blogg klicka (HÄR) för att komma till hennes blogg.




PUUUUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 14 augusti 2010 01:39

Idag när jag åkte jag,mamma och pappa in till västerås och då åkte vi till teamsportia och då köpte pappa en adidas tröja till mig.Den är rosa med typ  gråa ränder. bild kommer=)

Av Amanda Hansen - 13 augusti 2010 02:30

Hejsan alla bloggläsare. Nu är jag super trött,klockan är nu 02.32 och nu ska jag kolla min facebook sen SOVA.GODNATT



PUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards