Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Hansen - 31 augusti 2010 21:35

TACK alla som läser min blogg. Nu har statistiken blivit jätte hög,fortsätt så. Vet att jag inte har bloggat idag men de är för jag har haft feber så jag har inte orkat. Men jag lovar jag ska  blogga imrn.


PUUUUUUUWS(K) 

...

Av Amanda Hansen - 30 augusti 2010 21:24

OBESKRIVLIG KÄNSLA!!

 

    

Av Amanda Hansen - 30 augusti 2010 21:18

  Johanna Torn Maxe
Tack för att du finns johanna du har hjälpt mig egenom en massa finns för dig gumman ställer upp för dig till 1000. Vi har inte så många minnen men de ska de bli. ÄLSKAR DIG JOHANNA           

Av Amanda Hansen - 30 augusti 2010 06:34

Hejsan eller borde jag säga godmorgon? Skrev aldrig om att jag va sargvakt på kick off i ramnäs i lördags, igår åkte jag,mamma,tessan och fanny in till marknaden och där kommer kevin fram och säger :hej amanda. och kramar mig hehe. Fatta glad jag blev för han är ju SÅÅÅÅÅÅÅ snygg. sen när jag hade åkt lite så gick vi till mormor och morfar och va där hela dagen sen kom sandra och robban och vi sov här och ska sova här inatt. Idag blir man hundvakt då.Men nu måste jag gå och fixa mig så jag hinner bli klar till skolan  



PUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 29 augusti 2010 21:41

Hejsan som i ser så är de andra färger på min blogg och de är Jasmine som har hjälpt mig följ gärna hennes blogg snart ska jag få hjälp med headern också. Jätte stort tack för hjälpen.



www.kottenz.bloggplatsen.se KOLLA DEN!!!!!  

Av Amanda Hansen - 27 augusti 2010 20:17

Hej igen,  då va man klar med tyska läxan då  

   gick ganska bra haha:P

när jag hade pluggat klart så drog jag och hämtade fanny på dagis. När jag kom hem så va de väldigt bråttom till packa kassningen så vi drog dig sen packade vi från kl 15.30 till kl 18.45 och vi fick ihop 3219   sen när vikom hem så satt jag mig här och nu ska jag väl gå och ta en varm dusch för jag fryser som F*N


Bra kämpat idag tjejer(L)



PUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 27 augusti 2010 13:21

Hejsan bloggen nu blir de ett kort inlägg. Vaknade väldigt sent (kommer inte ihåg tiden) så jag fick gå  upp,klä på mig och platta håret. Mer hann jag inte   sen drog jag,monika och natta till skolan sen har de gått väldigt snabbt faktiskt sen slutade vi ca 13.00 då drog jag hem och satt mig här och nu ska jag plugga tyska och engelska,sen ska jag till willys och packa kassar.Skriver mer ikväll


PUUUUUUUUWS(K) 

*

Av Amanda Hansen - 26 augusti 2010 20:57

Hejsan idag vaknade jag kl 05.30 fast jag hade AS ont i magen så jag kunde inte gå till skolan=( men sen va jag vaken tills fanny skulle vakna (kl 07.30) då kröp hon upp till mig och la sig och gosade med mig. Sen ropade mamma att Fanny skulle komma ut och äta frukost och då drev jag och sa: men fanny nu blir jag ju ensam. Då gick hon och hämtade sitt gosedjur och sa: du får ha min prinsessa så kommer jag snart.

Haha kan man va sötare?sen  drog fanny till dagis och mamma och tessan på oliga grejjs så jag vart hemma själv och då la jag mig på soffan och somnade sen sov jag ett tag sen  vaknade och då kollade jag på tv,sen har dagen varit as seg till kl 16.30 för då vare första inne träningen så jag gick på den och de va jätte kul att träffa alla igen och få spela hehe. Sen slutade träningen kl 18.00 och då va de möte sen drog jag,mamma och pappa och då släppte pappa av mamma vid skolan för de va föräldrarmöte sen skjutsade pappa hem mig och jag duschade osv. sen satt jag mig här och nu ska jag väl gå och fia lite saker till skolan imrogon



PUUUUUUUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards