Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Hansen - 11 augusti 2010 01:07

Vilken blogg är bäst?
Min www.amandahansen.bloggplatsen.se    58.3 %
Idas www.idastillman.bloggplatsen.se    41.7 %
 Slut på den här omröstningen. Jag fick flest röster. 12 personer hade röstat.


Av Amanda Hansen - 10 augusti 2010 23:45

Hejsan,jag vet att jaghar varit väldig dålig med uppdateringar.Jag LOVAR jag ska bli duktig  Idag så har vi grttat Fanny som fyllde 4 idag.. Inte många som kom men uppsattat vart de. Fanny älkade verkligen cykeln hon fick. Sen när Mormor,morfar  och ida skulle åka så skulle jag hängt med och sovit hos ida sen skulle vi träffaKevin imorgon. Men jag fick migränanfall innan vi skulle åka och de höll i sig så jag kundeinte följa med. Men de vart iallafall ändrade planer...vi ska vara medkevin någon annan dag ist. (jag skriver inte allt som har blivit sagt,som man får ha ett privatliv oxå hehe) Men sen så vilade jag på soffan ett bra tag  sen kom Johanna hit och skulle träffa tessan men då vart de en till  present till Fanny. Som alla kanske har märkt så höll de inte mellan mig och André men jag bryr mig inte om han  jag gillar iaf en annan nu...eller aa jag har gjort de JÄVLIGT länge  





PUUUUUUUUUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 10 augusti 2010 13:33

Rubriken säger allt!


MoaGabrielsson 


FeliciaSvanberg


IdaStillman


MonikaOllila 



Vill ni att jag ska länka till just DIN blogg så kan du komentera inlägget med bloggadress och för+efternamn

Av Amanda Hansen - 9 augusti 2010 03:12

Hejsan. Jag sover hos ida.´R inatt med mikka fast jag och ida ville vara vakna men vi vart trötta så vi gick ut och hällde vatten på oss. Fan va kallt men pigg vart man. Skriver mer imorgon

PUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 8 augusti 2010 18:57

Nu hittade jag sladden, men hinner inte lägga upp nu för nu ska tessan ha datan men lägger upp så fort jag kan  



 PUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 8 augusti 2010 17:06

Hej jag vet att jag har lovat er massor med bilder och ja,dom kommer. Jag hittar inte sladden till mobilen så jag kan inte ladda upp bilderna än. Men jag ska fortsätta leta



PUUUUUUUUUUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 5 augusti 2010 23:49

GODNATT ALLA BLOGGLÄSARE!






PUUUUUUUUUUUWS(K)

 

Av Amanda Hansen - 5 augusti 2010 22:10

Jag va så smart för ett tag sen. Jag och ida stog och kastade pil på mormor och morfars baksida och piltavlan sitter mot en gargevägg. Sen kastade jag och ida på olika sätt (tex. baklänges,när vi blundade osv.). Sen när vi skulle kasta baklänges så började ida och kastade perfekt,sen va de min tur, och första pilen jag kastade ``råkade´´  bli för hög och hamnade på garagetaget så jag och ida gick ut till ett ställe så hon kunde klättra upp på taket då såg hon att den satt fat i taket men hon sprang dit och drog loss den sen kom de en bil men då hoppade hon ner sen började vi as garva. Dagens roliga;) jag filmade lite.filmen KANSKE kommer upp på bloggen:)

PUUUUUUUUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards