Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda Hansen - 23 oktober 2010 17:11

Hejsan har typ aldrig tid med att blogga längre"/ har skola och sen innebandy. Så jag tar en bloggpaus till den 1 November. PUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 17 oktober 2010 23:33

Vaknade omkring halv 10 idag fixade mig sen satt jag mig vid datan efter de drog jag ut och träffade monkii, vi stod och passade lite innebandy. Sen gick vi in för de va kallt sen drog hon hem för hon skulle äta.... då kollade jag tv tills vi skulle äta sen efter vi hade ätit så va de data till typ 21.00 då gick jag ner till mikka och va med henne i 1 timme sen hem igen och bara sega lite hehe. Bloggar mer imorgon PUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 16 oktober 2010 23:15

Knäppmora AIK  - Surahammars IBF

          4              -            3      

 Bra spelat ändå tjejer(L)


Våra 3 mål va gjorda av MALIN HÖGBERG Matchens hjälte;)<3




__________________________________________________

Va på kalas och grattade Alma (5år)  och Robin (18år) GRATTIS

Någon bild Kanske kommer in sen...KANSKE

Av Amanda Hansen - 15 oktober 2010 23:15

Idag gick  jag till skolan fast jag mådde dåligt för när man är hemma säger VISSA killar i klassen att jag skolkar.

JAG ÄR FÖRFAN HEMMA AV EN ANLEDNING!

Senare va jag med monkii ett tag. 


Gammal bild!    ALLTID donkii+monkii<33

  

Av Amanda Hansen - 14 oktober 2010 22:45

Sjuk idag med.

  

Av Amanda Hansen - 13 oktober 2010 23:00

                                                                                                                               

Av Amanda Hansen - 12 oktober 2010 23:00

Idag va de träning med bästa tjejerna(L)

  

Av Amanda Hansen - 11 oktober 2010 23:00

Pluggat hela dagen=/

  

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards