Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda Hansen - 28 juli 2010 22:47

Nu har jag hittat sladden till kameran så nu kommer bilden på mig och Niklas Jihde



   

Av Amanda Hansen - 27 juli 2010 21:54

Hejsvejs! Idag vaknade jag klockan 12.57 gick upp fixade mig osv.sen åkte jag,mamma och pappa till Svedvi kyrka och letade efter Thore Skogmans grav (kändis för er som inte visste) vi hittade den efter ganska lång stund, bild på den kommer när jag har hittat sladden till mobilen.Efter vi hade varit där så åkte vi till ZooGården för att kolla på ungarna som är 4 veckor och 1 dag,men dom är för små för att säljas än så vi  kunde köpa den på måndag (LÄNGTAR) men jag valde hamster idag så nu är den tingad vilket betyder att ingen annan får köpa den. Efter vi hadevarit där så åkte vi till Bergs kyrka so m ligger typ i hallsta och där ligger Jari som drunknade i kolbäcksån. Sen skulle vi åka där ifrån och då hade vi fönsterna öppna för de va varmt men då flög de in en broms och satt sig på  mitt lår och bet,fan va ont de gjorde.Så pappa fick stanna bilen så jag kunde kolla mitt ben om de vart nå märke. De hade blivit ett märke för den hann sätta sig och bita men inte dra loss hud för jag han smälla till den. Sen när vi kom hem så spelade jag och mamma lite spel sen gick vi till konsum och handlade(jag,mamma och pappa) sen när vi kom hem så  ringde älsklingen och vi pratade väldigt länge sen så satt jag mig vid datan och då fick jag en inspelning där han sjöng``kärlek till dig älskling´´ Fan va gulligt. Juste tidigare skickade han ett sms som va 10sms långt om hur mkt han älskade mig,hur gulligt är inte de? skriver mer imorgon PUSS

Av Amanda Hansen - 27 juli 2010 18:28

Nu är dom beställda  


  

Av Amanda Hansen - 26 juli 2010 18:58

Vaknade kl 11.00...MED NACKSPÄRR inte kul alls(vänster sida) så jag hoppade in i duschen snabbt för att se om de skulle hjälpa men de gjorde de inte. Efter jag hade duschat så fixade jag mig osv sen käkade jag frulle och kollade på tv en stund,sen gick jag upp till vinden och hjälpte mamma och pappa att rensa på vinden. Efter de så kom Monika och vi kollade på skräckfilm sen skulle Monika hem så jag setat vid datan hela kvällen Pratade med älsklingen nyss men de bröts efter typ en halvtimme för hans pengar tog slut   men han har gratis sms så vi kan iallafall smsa. 

Juste mamma ringde till ZooGården och hon sa att ungarna va 4 veckor idag men dom var för små i storlek så vi kan köpa dom på typ måndag PUSS 

Av Amanda Hansen - 26 juli 2010 00:54

        

4 utvalda bilder från idag med Monika    

Av Amanda Hansen - 25 juli 2010 21:42

Hejsan nu har man startat en ny blogg. Det tar väl lite tid innan man lär sig bloggen  Men iallafall så vaknade jag klockan 11.45 då gick jag upp på en gång och fixade mig,efter de så gick jag och käkade LITE.Har ingen aptit när man har feber   Men jag ville inte sitta inne och deppa så jag va med Monika och vi fixade oss massa sen tog  vi lite kort  efter de så skulle Monika hem snabbt och hjälpa hennes mamma med något på datan. Sen drog vi hem till mig igen och tog mera kort   sen skulle hon hem ännu en gång fast då skulle hon äta (pannkakor) sen gick vi hem till mig igen och tog typ 2 bilder till,efter det så kollade vi på skräckfilm (paranormal activity) men vi hann inte se hela filmen för Monika skulle hem och då ringde André mig och vi pratade i 44 min sen så satt jag mig vid datan och fixade den här bloggen sen så cyklade jag ner till centrum för jag skulle kolla vad de va för nummer till Dismember Tattoo för imorgon eller nå så ska mamma ringa och fråga om dom piercar och isåfall vilken åldersgräns dom har (med förälders tillstånd)jag ska kanske pierca naveln nu i vinter  men när jag kom hem så ringde andré...för jag skulle säga en sak:D men sen satt jag mig här igen:)


 
 
 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards