Alla inlägg under september 2010

Av Amanda Hansen - 27 september 2010 22:48

Hejsan har inte bloggat tidigare idag men bättre sent än aldrig=) Idag vaknade jag 07.15 sen skola trååk men sen efter skolan så va jag med bästa matilda och vi hade ruuuligast=) sen drog hon typ 20.00 då drog jag och tessan till willys sen hem och kollade på innebandy på tv (pixbo-täby) sen data och smsat en massa:D imorgon blir de skola sen innebandy lääängtar=) bloggar mer imrn=)PUUUUUWS(K)

älskar dejjh matilda<33 

Av Amanda Hansen - 26 september 2010 19:51

hejsan bloggade inte igår förjag va med kompisar=) men idag så vart de inteenligt planerna menmen. drog in till västerås ett tag sen hem och tråååkat :d

Av Amanda Hansen - 26 september 2010 19:26

Hejsan bloggade aldrig när fanny kom hem för de va väldigt sent och orkade inte blogga då men de va inte så som jag trodde med fanny. Hon och Liam lekte prinsessa och spöke och då skulle spöket ta prinsessan(liam och fanny)sen råkade liam putta in fanny i väggen så de gick hål  i pannan och de va väldigt djupt så man såg skallbenet och de bara pumpade ut blod och hon vart jätte yr tessan ringde ambulans och sen kom dom och satt för ett förband typ så hon inte skulle förblöda sen åkte dom till akuten och där skulle hon få sy men först skulle hon få tre bedövningssprutor första och andra låg hon bara och gjorde värsta minerna men när hon fick tredje kom tårarna och hon sa: men de gör ju så ont. Stackars unge sen sydde hon och hon va helt still.Dom på akuten sa att hon är de duktigaste barnet dom har haft (moster e stolt)=) hon ska ta bort stygnen på onsdag.
  

bild som tessan tog på akuten<3

en riktig kämpe<3333

Av Amanda Hansen - 24 september 2010 20:19

Lilla gumman bli bra='( moster älskar dig    

   Fanny har nu åkt in till akuten med ambulans tessan och fanny va på råby sen ramlade fanny och slog i huvet och började blöda...så här har jag uppfattat den här saken,jag har inte fått veta så mkt än men skriver mer när jag vet 


Håller mina tummar för  dig mitt lilla hjärtegull<333 

Av Amanda Hansen - 24 september 2010 20:09

Vaknade omkring 06.30 gick upp fixade mig lite sen gick jag ner till mikaela kl 07.30 sen drog vi till skolan 07.40 seg dag i skolan....slutade kl 12.50 drog hem och åkte nästan direkt till västerås och köpte nya målvakts handskar=) jobbigt mönster på insidan för utespelarna:P sen drog vi till packakassningen med innebandyn på willys kl 15.30 och stog där till kl 19.00 jobbigt som f*n"/ sen kom vi  hem och jag satt mig vid datan framför tv:n och ska nu fortsätta kolla på idol
PUUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 23 september 2010 07:05

Fan vad jag  längtar till söndag:) är fan skitglad hehe:P<3333

Av Amanda Hansen - 23 september 2010 07:02

 Godmorgon bloggen=) vaknade nyss sitter nu och äter:P om en halvtimme kommer mikaela upp hit och är lite social;) jag somnade väldigt sent inatt kunde fan inte somna:( aja bloggar mer sen PUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 22 september 2010 19:46

hejsan bloggade inget igår för jag hade inte tid,träning och hålla koll på bdb;)  menmen idag gick jag  upp 08.00 skulle dra t skolan 08.10 hade friidrottsdag men kollade bara:P men  sen slutade vi ca 13.00 Sen har jag bara segat idag och vart med mikaela ett tag och nu ska jag typ kolla på idol xd bloggar mer imrn
Hade ingen bild från ``dagens outfit´´ idag men dagens outfit är Tights från marknaden,svart linne (gina tricot) och rosa tjocktröja (cubus)

PUUUUUWS(K) 

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards