Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 21:31

Träning idag med bästa tjejerna. Vi spelade fotboll ett tag sen fotbollsbrännboll....Här kommer lite bilder:)

                              

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 20:59

Vi va som systrar men saker och ting förändras. Ville inte att de skulle bli så här men man kan inte ta allt. Ett löfte är väl ett löfte? trodde jag iaf.    Sen när man tar sig tid och cyklar dit så är du så JÄV*A kaxig......Du ska inte tro att du kan komma sen och säga förlåt. Mina RIKTIGA kompisar sviker iallafall inte mig,dom håller vad dom lovar. 

=)

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 14:22

Hejsan. Idag vaknade jag kl 12.00 då gick jag upp och åt sen plingade mikaela på dörren så jag fick skynda mig att byta om sen gick vi ner till henne för jag skulle kolla på snövits bakben för hon hade sår där. Sen drog jag och mikka till kyrkan för jag skulle ge pengar till Johanna för hon ska till turkiet imorgon och då ska hon köpa 50 armband till mig men mikaela ska köpa 25 st av mig. Snart ska jag på träning men skriver mer ikväll



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 01:07

    

FÖDD: 19Juni 2010

KÖPT: 2 Augusti 2010

Namn: LUDDEY

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 00:56

DOP:

      

FANNYS FÖDELSEDAG:

        

JAG OCH IDA: (vet att jag inte har roterat bilderna)

               

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 00:40

    

(ida man leker inte med maten)   


KLÄDER JAG KÖPTE! jag vet att färgerna är lite cp. 

  Paljettelinne. Gina Tricot 49.00kr

 (orkade inte rotera) Rosa och Blåa shorts. New Yorker 49.00kr   Rosa linne. New Yorker 49.00kr

SvartVit Baseball jacka. Gina Tircot 249.00kr

   Bälte. New Yorker 15.00kr



De va lite bilder från stan och vad jag köpte=)

Av Amanda Hansen - 12 augusti 2010 00:21

GRISAR:

     


KANINER:

      

FÅR:

      

ÄLG:

  

KOSSOR:

    

HÖNA:

  

ÖVRIGT FRÅN KUNGSBYN:

                                

Av Amanda Hansen - 11 augusti 2010 02:03

Nu är man trött som satan efter att ha fixat en massa i menyraden på bloggen. Nu är kl 02.06 när jag är klar med det här inlägget. Nu ska jag gå och lägga mig.GODNATT





PUUUUUUUUUUUUUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards