Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Hansen - 5 augusti 2010 22:03

Hejsan alla bloggläsare   Skulle behöva hjälp med att komma på vad jag ska ha för fråga i omröstningen,om ni kommer på något så skriv en komentar med vad jag ska ha för fråga.


PUUUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 5 augusti 2010 14:51

 har nyss kommit tillbaka från stan med ida,jag köpte några saker. Jag kan lägga upp bilder senYYYYY


PUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 4 augusti 2010 23:24

DU BEHÖVER:
*Vaniljglass
*Mjölk
*Blåbär

*glas
*sked


GÖR SÅ HÄR:
Fyll halva glaset med glass häll sedan i mjölk så de är ca 2 cm kvar till kanten häll sedan i massor med hela blåbär sedan mosar du dom med skeden och rör om. FÄRDIGT

Nu har du fått en perfekt "milkshake"YYYYY

Av Amanda Hansen - 4 augusti 2010 22:48

hejsan som jag skrev i förra inlägget så vaknade jag pågrund utav ida, sen har jag varit väldigt seg till ungefär kl 14.30 för då åkte jag,mamma,ida,fanny,morfar och pappa till kungsbyn och kollade på djur och är toh jag en massa bilder som kommer ut på bloggen sen.Sen va de vid några stora kossor typ så va de el stängsel och då lutar Fanny pannan emot stängslet och får värsta stöten,fan va lesen hon vart:( men efter ett tag så vart de bättre. När vi kom tillbaka till mormor och morfar så gjorde jag och ida en egen "special milkshake" (reccept kommer)  efter de käkade vi lite sen färgade ida mitt hår (IGEN)sen tog vi de chill ett tag sen så kastade jag och ida pil en LITEN stund sen fixade vi oss och tog lite bilder som kommer ut på bloggen sen. Sen skulle ida hem och då satt jag mig här,imorgon ska jag och ida till stan.


PUUUUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 4 augusti 2010 09:36

Hejsan,vaknade nyss av en viss ida stillman. Hon kommer in och hoppar på mig och skriker DAGS ATT VAKNA och rar av täcket å allt man kan tänka sig. så nu sitter man och ska snart gå och fixa mig och dryga med ida bara för att hon väckte mig.skriver mer ikväll PUSS

Av Amanda Hansen - 4 augusti 2010 00:08

Jag och monika tog oseriösa bilder, så ja dom är oseriösa. Allt behöver inte vara seriöst.

Av Amanda Hansen - 3 augusti 2010 23:32

Hejsan jag vet att de har varit väldigt dåligt med uppdateringar på bloggen, nu ska jag börja blogga mkt igen...



orkar inte skriva vad jag har gjort  idag men kan berätta kortfattat.
Vaknade 12.00 gick upp och kollade tv senare åkte vi till mormor och morfar och jag tog med min nya hamster ludde (bild på han kommer) sen va jag med ida och vi följde med mamma och fanny till lekparken sen så drog jag och ida och kollade på den skola som hon ska gå på sen. sen när vi kom tillbaka till mormor och morfar så fixade vi oss sen skulle ida hem och äta sen kom hon  tillbaka och då frog jag,mamma och ida till ica grytan och för jag skulle köpa hårfärg. Vi va där jätte länge för jag kunde inte bestämma mig vilken hårärg jag skulle välja men tillslut så vart de mörkblond och när vi kom tillbaka så satt ida i de sen skulle hon hem för då va klockan 22.10 sen tvättade jag ur de och såg att de va ljusar i hårbotten men de va för jag hade ljusare där för de håret hade blivit blekt i solen,blev nöjd ändå. Men jag ska kanske köpa en till färg imorgon för att jämna ut de. bilder föreOCHefter kommer när jag kommer hem imorgon. PUSS

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards