Alla inlägg under november 2010

Av Amanda Hansen - 9 november 2010 20:34

hejsan alla söta! idag har jag vart hos tandläkarn så jag missade musiken och halva slöjden sen vare rätt så chill dag i skolan faktiskt:P sen vare träning så nu blire duschen sen tv sen sooooova:D PUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 8 november 2010 19:35

lördag,söndag: i lördags va jag på fest hos eddie sen när jag kom hem så kollade jag på tv sen drog jag till nathalie kl 00.00 då kollade vi på film och hade skit kul, hon somnade 05.30 och jag somnade kl 06.05 sen vaknade jag 10.45 av att mamma ringde och sa att vi skulle åka till hallsta och kolla på dm finalen sura-vib sura förlorade men dom spelade jätte bra, silver är ju oxå bra=) sen kom jag hem och då somnade jag sen va resten av dagen jätte seg.


måndag: idag gick jag upp kl 07.00 fixade mig osv sen drog jag till skolan seeegt som fan sen slutade jag kl 14.40 sen när jag kom hem så va jag med monikii och natta men sen skulle monkii hem så då va jag bara med natta, aja bloggar mer imorgon PUUUUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 6 november 2010 22:40

Hejsan alla söta. idag har jag varit på kalas hos eddie som fyller 24 sen skulle jag sova hemma själv med mikaela men då ska hon svika som vanligt så nu är man själv ikväll då:S    AJA MIKAELA DU KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!

*

Av Amanda Hansen - 5 november 2010 22:28

Jag måste få träffa dej snart saknar dejj sjukt mkt ju,KOM HIT NUUUU<333   PUUUUWS(K)
 

Av Amanda Hansen - 5 november 2010 19:51

Hejsan alla sötnowsar som ni har märkt så har jag inte  bloggat igår och inte tidigare idag,men de är för att jag är sjuk så jag har inte orken att sitta och blogga men de kommer bli jätte mkt uppdatering när jag har blivit frisk så bloggar då herrå<3

Av Amanda Hansen - 3 november 2010 19:41

Hejsan fick lust att sätta mig vid datan hehe;) F*N va jag längtar till den 21 november då har vi match mot idas lag (vib) haha MOSA;) finns inge att blogga om när man är sjuk:/ aja bloggar inge mer ikväll så jag skriver väl  GODNATT redan nu:P nu blire tv sen soooova:D PUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 3 november 2010 15:02

Nollställde omröstningen och la till ett alternativ. så RÖSTA PÅ!

Av Amanda Hansen - 3 november 2010 14:57

Hejsan alla sötnowsar. Happ då är man sjuk då:/ värsta förkylningen...(hosta,snorig,ont i halsen,feber) aja ska väll gå och lägga mig ett tag nu då.

får se om de blir nå mer bloggande idag kke inte orkar. Men annars får ni uppdatering imorgon.PUUUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards