Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Inge bloggande igår.

Av Amanda Hansen - 25 augusti 2010 21:15

Hejsan. Som ni kanske märkte så blev de inget bloggande igår för att jag satt aldrig vid datan.

Gårdagen: Vaknade 06.45 gick upp och fixade mig sen kl 08.30 drog jag och Monika till Musiken för vi började 08.40 På musiken va de typ bara information typ om målen för åk 7 osv. sen hade vi slöjd och då fick vi välja om vi ville ha sy eller trä och jag valde sy. Och det blev så att alla tjejer har sy och alla killar trä  Sen hade vi idrott och då va de information som vi har annan idrottslärare. Sen slutade vi kl 12.00

Idag: Vaknade jag kl 07.00 då gick jag upp och fixade mig sen drog jag och Monika till skolan kl 07.50 

Bild-gjorde mappar och gick igenom lite grejer inför åk 7

Sv/SO- Pratade,fick böcker och fick skriva en presentation om oss själva

Ty-Fick nya böcker och pratade 

No- fick läxa men den skulle vi göra på lektionen så vi skulle veta hur vi ska göra sen. (NO-nyheter)


Sen slutade vi kl 15.30 då drog jag hem och skulle va hemma själv för jag orkade inte följa med till västerås för jag hade as ont i huvet. så jag la mig på soffan för jag skulle vila men jag somnade ett tag hehe. Sen kollade jag på tv och åt sen vart de datan och för ett tag sen kom mamma,tessan och fanny hem. 

Bloggar mera imrogom. Ställ gärna frågor annars tar jag bort ``fråga mig´´


PUUUUUUUUUUWS(K)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards