Alla inlägg under september 2010

Av Amanda Hansen - 20 september 2010 18:36

hejsan jag vet att jag har varit slarvig(väldigt slarvig)  med att blogga men jag LOVAR att sköta mig  men iaf så har jag blivit sams med......:D

idag vaknade jag kl 06.30 gick upp och fixade mig sen drog jag och monika till idrotten fast vi hade bara teori efter de så plattade jag håret lite sen drog vi till skolan och hade svenska,fick två jävla läxor  sen hade vi lunch och då smsade jag med snyggingen:D sen hade vi NO eller de stog de på schemat men vi fick platta håret osv. Då tog man ju den chansen hehe. Sen hade vi fotografering. Sen när man skulle ta enskilda kort så är fotografen så cp och säger: hej amanda vad heter du?.
dum fråga lixom haha:P men sen hade vi engelska och vi gjorde nån lek typ,men jag och emma satt och skrev lite lappar haha. Emma är även kallad för misstolkaren haha. sen när jag kom hem så satt jag mig vid datan och har setat här typ hela tiden.Nu ska jag typ snart dra iväg och kolla på träningsmatch:D 


DAGENS OUTFIT:

 
 stickat: New Yorker
 tights: New Yorker

 armband: Kicks

halsband: turkiet

PUUUUUUUWS(K) 

sry

Av Amanda Hansen - 16 september 2010 09:15

Hejsan vet att jag inte har bloggat på länge (VÄLDIGT LÄNGE) har inte orkat sen så har min datasladd gått sönder men fick en ny igår
I lördags va de cup,gick inte direkt skitbra menmen Kul hade vi iallafall  men jag fick ett slag på handen så jag har haft väldigt ont i den så jag fick dra till röntgen igår men de va bara en stukning:) bra de för snart börjar serien.
Nu ska jag börja blogga mycket igen för nu har jag data och ork=)


PUUUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 9 september 2010 20:49

hejsan orkar fan inte blogga om idag för de va bara skola sen träning typ och sen har jag pluggat engelska.


ASSÅ FÖRLÅT snälla förlåt mig. klarar mig inte utan dig:( vad ska jag göra för att du ska bli glad? skulle kunna göra vad som helst nästan för att de ska bli som vanligt igen,vill bara spola tillbaka tiden<3 hoppas du har läst de här och kke förstår vadjag känner.<3333

Av Amanda Hansen - 8 september 2010 19:47

Hejsan jag och matilda har haft skit kul (tycker jag iallafall) Men sen ``råkade´´ jag ta hennes mobil och läsa lite sms:D men då hittade hon en privat lapp som jag och johanna hade skrivit på svenskan jag trodde seriöst att jag skulle dööö:P men iallafall så gick vi ut när vi hade pluggat klart sen kastade vi barkbitar på johannes fönster  men han fick visst lite damp haha:P men sen gick  vi in och gjorde inte så mkt:P men sen skulle hon hem och sen dess har jag bara segat men snart så börjar idol och då  ska man ta och kolla på de:) Hoppas .... vill och kan träffa mig på fredag=)               skriver mer imorgon 
PUUUUUWS(K) 

-

Av Amanda Hansen - 8 september 2010 16:01

hejsan vaknade kl 07.00 imorse,gick upp och fixade mig lite sen drog jag till skolan och först hade vi NO och då kollade vi på någon film om björnar. Sen drog vi till skogslundshallen för vi skulle kolla på någon teater den heter typ alla lika alla olika. Den sög verkligen! Sen hade vi lunch men de va nå äcklig jävla fisk så jag åt inte sen hade vi tyska och där satt man och smsade och då säger sabine: amanda lägg undan mobilen annars tar jag den. men jag fortsatte men hon såg inge mer:D Sen hade nå jävla prov också:S (förlåt för de som hände K....) Sen drog jag,monika och natta till konsum sen kom jag på  att jag hade glömt en as viktig lapp som ska in imorgon hehe:P så vi fick dra tillbaka om hämta den hehe:P sen kom jag hem och åt osv sen nyss kom matilda.O och nu ska vi plugga hehe:D aja skriver kke mer ikväll
 PUUUUUWS(K)

:)

Av Amanda Hansen - 7 september 2010 19:47

Hejsan vet att de inte har blivit någon ``dagens outfit´´ men de är för sladden är spårlöst borta  ska leta imorgon så de blir lite mer bilder på bloggen  Men iallafall så vaknade jag klockan 08.00 gick upp och plattade håret osv. sen drog jag,monika och natta klockan 08.35 för vi började musiken klockan 08.40 vi gjorde inte så mycket vi skulle spela lite trummor mer gjorde vi inte. Sen hade vi slöjd och mitt och monikas rosa tyg hade kommit nu så vi jobbade på bra faktiskt  Sen hade vi idrott men jag va inte med så jag kollade bara. Sen drog vi till skogslunds-matsalen och käkade lite sen så skulle jag och natta gå till cyklarna men då mötte vi ingrid (våran gamla lärare) och stannade och pratade lite:D sen drog jag hem och pluggade sen vare träning och de gick super bra faktiskt,men så blir de när man har underbara tränare och jätte bra spelare såklart  sen kom jag hem och hoppade in i duschen sen satt jag mig här men nu måste jag kolla på IDOL:D 


PUUUUUWS(K) 

Av Amanda Hansen - 6 september 2010 16:08


Hoppas vi kan träffas snart. Känns som att jag behöver nån som du nu och det finns bara en som är som du 

Hoppas vi kan träffas snart. Känns som att jag behöver nån som du nu och det finns bara en som är som du,gillar dig sjukt mkt kevin<3333(A)


Av Amanda Hansen - 5 september 2010 21:32

Fick hjälp med design och header av Jasmine Tack så jätte mycket. Här kommer före och efter bilder=)



FÖRE:


  
EFTER:
   

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards