Direktlänk till inlägg 8 september 2010

-

Av Amanda Hansen - 8 september 2010 16:01

hejsan vaknade kl 07.00 imorse,gick upp och fixade mig lite sen drog jag till skolan och först hade vi NO och då kollade vi på någon film om björnar. Sen drog vi till skogslundshallen för vi skulle kolla på någon teater den heter typ alla lika alla olika. Den sög verkligen! Sen hade vi lunch men de va nå äcklig jävla fisk så jag åt inte sen hade vi tyska och där satt man och smsade och då säger sabine: amanda lägg undan mobilen annars tar jag den. men jag fortsatte men hon såg inge mer:D Sen hade nå jävla prov också:S (förlåt för de som hände K....) Sen drog jag,monika och natta till konsum sen kom jag på  att jag hade glömt en as viktig lapp som ska in imorgon hehe:P så vi fick dra tillbaka om hämta den hehe:P sen kom jag hem och åt osv sen nyss kom matilda.O och nu ska vi plugga hehe:D aja skriver kke mer ikväll
 PUUUUUWS(K)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards