Direktlänk till inlägg 20 september 2010

fotografering

Av Amanda Hansen - 20 september 2010 18:36

hejsan jag vet att jag har varit slarvig(väldigt slarvig)  med att blogga men jag LOVAR att sköta mig  men iaf så har jag blivit sams med......:D

idag vaknade jag kl 06.30 gick upp och fixade mig sen drog jag och monika till idrotten fast vi hade bara teori efter de så plattade jag håret lite sen drog vi till skolan och hade svenska,fick två jävla läxor  sen hade vi lunch och då smsade jag med snyggingen:D sen hade vi NO eller de stog de på schemat men vi fick platta håret osv. Då tog man ju den chansen hehe. Sen hade vi fotografering. Sen när man skulle ta enskilda kort så är fotografen så cp och säger: hej amanda vad heter du?.
dum fråga lixom haha:P men sen hade vi engelska och vi gjorde nån lek typ,men jag och emma satt och skrev lite lappar haha. Emma är även kallad för misstolkaren haha. sen när jag kom hem så satt jag mig vid datan och har setat här typ hela tiden.Nu ska jag typ snart dra iväg och kolla på träningsmatch:D 


DAGENS OUTFIT:

 
 stickat: New Yorker
 tights: New Yorker

 armband: Kicks

halsband: turkiet

PUUUUUUUWS(K) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards