Direktlänk till inlägg 26 september 2010

FANNY!

Av Amanda Hansen - 26 september 2010 19:26

Hejsan bloggade aldrig när fanny kom hem för de va väldigt sent och orkade inte blogga då men de va inte så som jag trodde med fanny. Hon och Liam lekte prinsessa och spöke och då skulle spöket ta prinsessan(liam och fanny)sen råkade liam putta in fanny i väggen så de gick hål  i pannan och de va väldigt djupt så man såg skallbenet och de bara pumpade ut blod och hon vart jätte yr tessan ringde ambulans och sen kom dom och satt för ett förband typ så hon inte skulle förblöda sen åkte dom till akuten och där skulle hon få sy men först skulle hon få tre bedövningssprutor första och andra låg hon bara och gjorde värsta minerna men när hon fick tredje kom tårarna och hon sa: men de gör ju så ont. Stackars unge sen sydde hon och hon va helt still.Dom på akuten sa att hon är de duktigaste barnet dom har haft (moster e stolt)=) hon ska ta bort stygnen på onsdag.
  

bild som tessan tog på akuten<3

en riktig kämpe<3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards