Alla inlägg under november 2010

Av Amanda Hansen - 3 november 2010 13:14

Hej alla sötisar! Nu har ida  åkt hem och monika är i uddevalla så nu äre bara att tare chill hela dan skriver mer sen PUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 3 november 2010 10:40

hejsan alla söta! jag vet att jag skrev igår kväll att jag skulle blogga mer efter vi hade spelat innebandy men de blev inte så hehe. Vi kom in kl 00.20 sen kollade vi på tv tills klockan va 03.30 då gick vi och la oss:P    Vaknade nyss typ och nu står ida i duschen så jag ``snodde´´ hennes data;) hehe          4 utvalda bilder från igår=)bloggar mer senare PUUUUWS(K)

Av Amanda Hansen - 2 november 2010 22:31

       Hello!
Vi tog lite smått med innebandybilder . Aja men vi ska dra ut nu så vi ses sötisar!!(K)  




(Bloggar mer efter) 

Av Amanda Hansen - 2 november 2010 19:50

Hej igen alla sötnosar.

Det är jag (ida) som skriver lite nu .
Nu ska vi snart ta lite bilder. Aja men jag har tråk för Amanda ska fixa sig lite så nu lägger jag upp en liten  bild (K)
   

Av Amanda Hansen - 2 november 2010 18:44

Hejsan alla sötisar ! 
Nu har jag tråkigt så jag gästbloggar lite här på Amandas blogg. Aja men vi ska snart ta lite bilder och bilderna kommer upp sen såklart !!     Byebye .



IdaStillman 

Av Amanda Hansen - 1 november 2010 18:55

Hello jag är tillbaka=) Idag har jag inte gjort så mycke så jag slänger in lite bilder på vad jag vill ha för målvaktskläder(som jag kke ska få)=)


         

Aja bloggar mer imorgon PUWS(K)

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards