Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Inte haft tid.

Av Amanda Hansen - 3 september 2010 17:04

Hejsan bloggen.  Har inte hunnit bloggat nå för jag har haft jätte mycket läxor   men iaf så vaknade jag kl 7 imorse så hann tyvärr inte sminka mig:( Sen kom vi till skolan och då hade vi SO rättså skön lektion för vi gjorde inte mkt haha. Sen hade vi engelska och vi hade 36 glosor tills idag och de gick bra skriftligt men inte muntligt så hon bah man ser iallafall vilka som inte har gjort läxan och slängde blicken mot mig,monika och emma   jag hade lixom pluggat as mkt. Sen fick vi nya glosor (38 st) sen hade vi matte och då jobbade jag faktiskt 3 sidor (STOLT) sen hade vi lunch,fan va äcklig mat. sen skulle vi ha NO men då vart de oförberett matte-prov sen slutade jag kl 12.45 då drog jag hem och satt mig vid datan och här har jag setat hela tiden  för ett tag sen drog mamma och fanny till västerås och där ska sandra och robban hämta dom för dom ska till mariefred men jag stannade hemma själv istället så jag kommer va själv hela helgen,rätt skönt faktiskt   nu kommer pappa  snart upp med thai-mat sen när han har dragit så ska jag ta lite nya bilder hehe. Man måste ha lite nya bilder ibland. Skriver mer ikväll eller imorgon 

 PUUUUUWS(K)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards