Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Ny blogg

Av Amanda Hansen - 25 juli 2010 21:42

Hejsan nu har man startat en ny blogg. Det tar väl lite tid innan man lär sig bloggen  Men iallafall så vaknade jag klockan 11.45 då gick jag upp på en gång och fixade mig,efter de så gick jag och käkade LITE.Har ingen aptit när man har feber   Men jag ville inte sitta inne och deppa så jag va med Monika och vi fixade oss massa sen tog  vi lite kort  efter de så skulle Monika hem snabbt och hjälpa hennes mamma med något på datan. Sen drog vi hem till mig igen och tog mera kort   sen skulle hon hem ännu en gång fast då skulle hon äta (pannkakor) sen gick vi hem till mig igen och tog typ 2 bilder till,efter det så kollade vi på skräckfilm (paranormal activity) men vi hann inte se hela filmen för Monika skulle hem och då ringde André mig och vi pratade i 44 min sen så satt jag mig vid datan och fixade den här bloggen sen så cyklade jag ner till centrum för jag skulle kolla vad de va för nummer till Dismember Tattoo för imorgon eller nå så ska mamma ringa och fråga om dom piercar och isåfall vilken åldersgräns dom har (med förälders tillstånd)jag ska kanske pierca naveln nu i vinter  men när jag kom hem så ringde andré...för jag skulle säga en sak:D men sen satt jag mig här igen:)


 
 
 



 
 
Ingen bild

Mamma

13 augusti 2010 08:56

Ja, du har svårt att ta det lugnt när du har feber!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hansen - 1 mars 2011 17:28

             NY BLOGG TRYCK.....                       HÄR   FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG.       puuuuws(K) ...

Av Amanda Hansen - 22 december 2010 23:54

Av Amanda Hansen - 19 december 2010 22:59

hejsan de är bara en tillfällig design just nu,ska fixa de imrn eller nå. kommer nog iaf inte blogga på ett tag för jag pallar inte. ...

cp

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 22:44

hejsan kommer va lite cp med designen ett tag tills de ää fixat så ni vet PUUUUWS(K) ...

Av Amanda Hansen - 18 december 2010 16:34

Hello babes just nu sitter Amanda här hemma hos mig på "släktkalas"' Jag tyckte det skulle va lite kul att blogga lite härifrån "bloggplatsen" Aja men nu kan ju ni kika in lite på min blogg IDASTILLMAN    //IDASTILMAN ...

Presentation

~amandahansen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst att ha?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogspot.com
 devote.se

Senaste inläggen

Arkiv

Musik:)


Ovido - Quiz & Flashcards